مومن نسب: فضای مجازی به هیچ عنوان نباید به حالت قبل برگردد به گزارش پی اچ پی و جی کوئری، دبیر کل جبهه انقلاب اسلامی می گوید «با همین فضای مجازی وِل همه پیروزی های کشورمان را تبدیل به شکست می کنند و شکست های تلخ اطلاعاتی مان تعمیق می شود.» به گزارش پی اچ پی و جی کوئری به نقل از خبر آنلاین، روح الله مومن نسب، دبیر کل جبهه انقلاب اسلامی، در شبکه اجتماعی ویراستی پست جدیدی منتشر نموده و در آن از مخالفت با بازگشایی اینترنت و برگشت شبکه به وضعیت پیشین نوشته است. در متن این پست که سیتنا تصویری از آن منتشر نموده آمده است: «نمی شود تنگه هرمز و مرزهای آبی را به روی رژیم های متخاصم و تروریستی آمریکا و اسرائیل ببندیم و فضای مجازی و جغرافیای سایبری ایران را در اختیار همان رژیم ها قرار دهیم.» مومن نسب که همواره از اصلی ترین مدافعان سیاست فیلترینگ و محدودسازی اینترنت در کشور است و از چهره های حامی طرح هایی چون صیانت بوده است، حالا باور دارد که اینترنت هیچگاه نباید به حالت پیشین بازگردد: فضای مجازی به هیچ عنوان نباید به حالت قبل برگردد؛ همانطور که امام شهید، دانش آموزان مینابی و هزاران جان عزیزتر از جان مان به حالت قبلی برنمی گردند. مومن نسب در حالی از لزوم بازنگشتن به وضعیت پیشین اینترنت نوشته است که دولت، مجلس و خیلی از چهره های حاکمیتی در هفته های اخیر بارها از تبعات و دستاوردهای منفی تداوم قطعی اینترنت گفته اند و بر لزوم اتصال مجدد آن تأکید کرده اند.در همین حال، دبیر کل جبهه انقلاب اسلامی اعلام نموده است که فضای مجازی «وِل» است و نیاز به تغییر قوانین دارد: «بدون شک اگر نظام حقوقی جدید برای اینترنت تدوین و محکم اجرا نشود، با همین فضای مجازی وِل همه پیروزی های کشورمان را تبدیل به شکست می کنند و شکست های تلخ اطلاعاتی مان هم تثبیت و تعمیق می شود.» منبع: پی اچ پی و جی كوئری 1405/02/19 14:23:22 5.0 / 5 86 تگهای خبر: آنلاین , اینترنت , سایبر , شبكه اجتماعی این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط اگر مجبور نبودیم نصب هم نمی کردیم چرا تهران در آخر جدول توسعه فیبر نوری قرار گرفته است؟ استارلینک در همسایگی ایران مجوز گرفت امارات شبکه های اجتماعی را برای این افراد ممنوع کرد نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۲ بعلاوه ۱ ثبت کامنت