پاسخگویی سامانه ارتباط مردمی 2021 مخابرات تهران در روزهای تعطیل مدیر کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران از پاسخگویی سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات منطقه تهران در تعطیلات اطلاع داد. به گزارش پی اچ پی و جی کوئری به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، قربانعلی قمی با بیان این مطلب اضافه کرد: در جهت بهبود و ارتقای ارائه خدمات به مشتریان و رسیدگی و پیگیری بهتر به درخواست های شهروندان، واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ در روزهای تعطیل در دو نوبت کاری بامداد و عصر، پاسخگوی تماسهای مشتریان مخابرات تهران می باشد. قمی اضافه کرد: پاسخگویان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با عنایت به تعطیلی شش روزه استان تهران از جانب ستاد ملی مبارزه با کرونا، در تمام روزهای تعطیل هم همه روزه در دو نوبت کاری و تا ساعت ۲۲ آماده پاسخگویی به مردم شریف تهران بزرگ و شهرستان های استان تهران می باشند. مدیرکل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در جهت ایجاد ارتباطی فراگیر و پایدار برای مشتریان، تصمیم گرفته شد کارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ با حضور مستمر در محل کار خود حتی در تعطیلات رسمی و عمومی، آماده پاسخگویی به پرسش ها و ثبت درخواست ها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان باشند. قمی اضافه کرد: مشترکین مخابرات استان تهران می توانند همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۲ از راه تماس با شماره تلفن ۲۰۲۱ داخلی ۸، سوالات و مشکلات خود در زمینه خدمات مخابرات منطقه تهران به استثنای امور در ارتباط با تلفن همراه را با کارشناسان پاسخگوی این واحد مطرح کنند. منبع: پی اچ پی و جی كوئری 1400/04/30 11:17:11 5.0 / 5 1514 تگهای خبر: تلفن همراه , خدمات , كارشناس , مخابرات این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط موشک اطلس ۵ ماهواره های آمازون را راهی مدار زمین کرد ایلان ماسک آزمایش روبوتاکسی بدون راننده تسلا را تأیید کرد واکنش مرکز ملی فضای مجازی به وزارت ارتباطات در رابطه با سیمکارت های سفید اطلاعیه روابط عمومی رگولاتوری درباره ی افزایش تعرفه اینترنت تلفن همراه نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۴ بعلاوه ۱ ثبت کامنت