اعلام حمایت های شبكه آزمایشگاهی در سال ۱۴۰۰

اعلام حمایت های شبكه آزمایشگاهی در سال ۱۴۰۰

سال 1400 با طرح های ویژه شبکه آزمایشگاهی، گامی مؤثر برای توسعه پژوهش های آزمایشگاهی در کشور برداشته می شود.


به گزارش پی اچ پی و جی کوئری به نقل از ایسنا، رضا اسدی فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی اظهار داشت: امسال برای بسط پژوهش های آزمایشگاهی در کشور برنامه ها و طرح های ویژه ای داریم که یکی از آنها ارائه ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار با تخفیف ۵۰ درصدی به اعضای هیات علمی سراسر کشور است.
وی اضافه کرد: شبکه آزمایشگاهی با ارائه این اعتبارات می کوشد زمینه را برای دستیابی پژوهشگران، دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه آزمایشگاهی در کشور به تجهیزات و خدمات این حوزه فراهم آورد.
به گفته اسدی فرد، طرح دیگر این شبکه در سالی که در ابتدای آن هستیم، ارائه اعتبار با تخفیف ۵۰ درصد به دانشجویان کارشناسی ارشد، دکتری و پسا دکتری است که این کار به افزایش نقش آفرینی دانشگاه ها در حوزه آزمایشگاهی منجر می شود.
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی همین طور با اشاره به اینکه در طرح های ویژه امسال شبکه تخفیفاتی برای اعضای جدید باشگاه مشتریان نیز در نظر گرفته شده است، بیان کرد: این اعضا می توانند از طرح تعلق اعتبار با تخفیف ۲۰ درصد برخوردار شوند.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، پژوهشگران و دانشگاهیان می توانند برای ثبت نام و استفاده از این اعتبارات به سایت باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی به آدرس https: //labsnet.ir/page/2178 مراجعه کنند.



1400/01/26
22:19:24
5.0 / 5
1545
تگهای خبر: خدمات , سایت , فناوری , كارشناس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
پی اچ پی جی کوئری پی اچ پی PHP