یك مقام مسئول در شركت مخابرات:
مسئولیت اجتماعی سبب رونق كسب وكار سازمان می شود
به گزارش پی اچ پی و جی کوئری یک مقام مسئول در شرکت مخابرات اظهار داشت: کسب وکار خوب نتیجه اعتماد خوب مردم به ما است. اگر به وسیله مسئولیت اجتماعی بتوانیم اعتماد مردم را کسب نماییم، اساسا کسب وکار ما رونق پیدا می کند.
به گزارش پی اچ پی و جی کوئری به نقل از روابط عمومی مخابرات، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در سومین رویداد گراف دی که یکشنبه دهم اسفند برگزار شد، با اعلان اینکه توسعه کسب وکار نتیجه توجه به مسئولیت اجتماعی در شرکت است، اظهار نمود: کسب وکار خوب نتیجه اعتماد خوب مردم به ماست. اگر به وسیله مسئولیت اجتماعی بتوانیم اعتماد مردم را کسب نماییم، بطور قطع کسب وکار ما رونق پیدا می کند. در پس توجه به ایفای نقش های مسئولیت اجتماعی، اعتمادسازی دقیق و ماندگار افزایش مشروعیت برای سازمان ایجاد می شود. محمدرضا بیدخام در پنلی با عنوان «روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» به چالش ها و موانع مسئولیت اجتماعی در شرکتها پرداخته شد، ضمن اعلام مطلب فوق اشاره کرد: در شرکت مخابرات ایران، نگاه مسئولانه برای ارائه خدمات و محصولات به ذی نفعان وجود دارد و این ماحصل سال ها تلاش صادقانه شرکت مخابرات ایران در ایجاد یک تصویر ذهنی مناسب برای مخاطبان و مشتریان در سراسر کشور بوده است. وی با اشاره به اینکه مسئولیت اجتماعی در اصل برای هر شرکت این اولویت را شامل می شود که سازمان، کار خود و وظیفه اصلی خودرا در قبال جامعه به درستی پیاده کند، بیان کرد: مسئولیت اجتماعی سازمان بر رضایت مشتریان آنان نیز تأثیر داشته که این خود یکی از عوامل موفقیت سازمان هاست. در شرکت مخابرات ایران تمام کارکنان و مدیران با تمام وجود به دنبال پیاده سازی این مساله هستند. مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با اعلان اینکه التزام اخلاقی در توجه به اهمیت ذی نفعان و افزایش درآمد، سودآوری و بهبود مزیت رقابتی از موارد آثار مثبت رعایت مسئولیت اجتماعی بر عملکرد سازمان است، اظهار داشت: بیشتر سازمان ها خدمات مختلفی ارائه می دهند که برای موفقیت در این حوزه باید به بعد مسؤولیت اجتماعی دقت کنیم تا بتوانیم وظیفه خودرا بخوبی ارائه دهیم، ما اعتقاد به روابط عمومی تجاری داریم، یعنی بررسی می نماییم که نیاز مردم چیست و بعد مسؤولیت اجتماعی را با این رویکرد که چه محصولاتی مورد نیاز مردم است، پیگیری می نماییم. وی ادامه داد: کارهای شرکت مخابرات ایران بعنوان بزرگ ترین اپراتور ارتباطی کشور بر توسعه در تمام نقاط کشور شامل محروم و توسعه یافته استوار است که این، خود، تجلی عالی ترین پیاده سازی مسئولیت اجتماعی است که فارغ از سوددهی، برای تمام هموطنان به دنبال ایجاد ارتباطی فراگیر است. مهندس بیدخام با اشاره به اینکه حالا با شیوع ویروس کرونا مخاطبان فضای مجازی افزایش یافته است، اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا کلاس های آموزشی و مدارس از شبکه مخابرات استفاده می نمایند و ارتقای آن مهمست و نسبت به سال قبل مشتریان شرکت مخابرات حدود دو و نیم برابر شده است بنا بر این توسعه خدمات و نوآوری برای رضایت مشتری و مخاطبان بسیار حائز اهمیت می باشد. وی با اشاره به اینکه شرکت مخابرات ایران محصولاتی که در حوزه دیتا تولید می کند، برمبنای تحقیق از مشتریان و بازار است، افزود: ما نیاز مخاطب را بررسی می نماییم و معتقدیم که محصولات ما باید بر طبق این امر تولید و در اختیار مخاطب قرار گیرد. مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با اعلان اینکه روابط عمومی ها سفیران حوزه csr در کشور می باشند، اظهار داشت: نوآوری لازمه کسب وکار موفق است، اما برای ورود به حوزه مسؤولیت اجتماعی نباید وظایف اصلی شرکت نادیده گرفته شود. گفتنی است پنل «روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی و استراتژی به کارگیری این دو دانش» دهم اسفندماه به میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری اجرا شد. در این رویداد که به صورت آنلاین و همین طور به صورت محدود به صورت حضوری و با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شد، در بخش گفت وگو،، چگونگی استفاده از دانش مسؤولیت اجتماعی در جهت انتقال پیام بررسی شده و اهداف آن بمنظور انتقال تجربه و تعامل احصا شد.
منبع: php-jquery.ir
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب