در نشست مشترك دانشكده مجازی و جهاد دانشگاهی علوم پزشكی شهید بهشتی مطرح شد:

راه اندازی استارتآپ با محوریت آموزش پزشكی و تجاری سازی فناوری های آموزشی

راه اندازی استارتآپ با محوریت آموزش پزشكی و تجاری سازی فناوری های آموزشی

رئیس دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نشست مشترک با سرپرست جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار داشت: راه اندازی استارت آپ در حوزه نوآوری و فناوری که بتواند به دانشجویان کمک نماید برای ما دارای اهمیت است.


به گزارش پی اچ پی و جی کوئری به نقل از ایسنا، دکتر سلیمان احمدی رئیس دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت علوم پزشکی شهید بهشتی در نشست مشترک با حمید حمزه زاده، سرپرست جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار داشت: با عنایت به توانمندی های این دو مجموعه می توان همکاری مشترک در حوزه فناوری و نوآوری های آموزشی را انجام داد.
در ادامه حمید حمزه زاده به معرفی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی و مهم ترین فعالیت ها در حوزه های مختلف پرداخت و اظهار نمود: جهاددانشگاهی مجموعه ای چالاک، با ظرفیت غنی و پیش قدم برای توسعه همکاریهای مشترک است و هم افزایی این دو مجموعه می تواند قدمی مؤثر در جهت رفع نیازهای آموزشی، پژوهشی و نوآوری حوزه سلامت باشد.
در ادامه معاونت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی طرفین ضمن معرفی فعالیتهای شاخص حوزه های تخصصی خود، به ظرفیت های مشترک موجود برای توسعه همکاریهای فی درخلال ازجمله اجرای پروژه های مشترک پژوهشی و آموزشی، برنامه ریزی و اجرای فعالیت های نوآورانه و فناورانه با محوریت سلامت و بر مبنای علاقه مندی های طرفین پرداختند.
در انتها مقرر شد کارگروه مشترکی به منظور تحقق اهداف مشترک تشکیل گردد.



1399/11/07
13:29:01
0.0 / 5
1173
تگهای خبر: تخصص , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
پی اچ پی جی کوئری پی اچ پی PHP