براساس نظرسنجی رگولاتوری؛
ایرانسل برترین شركت اینترنت بی سیم ثابت در كسب رضایت كاربران
به گزارش پی اچ پی و جی كوئری برپایه نظرسنجی رسمی وبسایت رگولاتوری، ایرانسل، رتبهی برترین عرضه دهندهی خدمات اینترنت بی سیم ثابت از نگاه كاربران را به دست آورد.
به گزارش پی اچ پی و جی کوئری به نقل از مهر، بر مبنای آخرین گزارش انتشار یافته در وبسایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، در ارتباط با ۶ ماههی نخست سال ۱۳۹۹، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل موفق شده است تا با کسب بهترین شاخص در امتیازدهی رضایت کاربران، رتبهی نخست را به خود اختصاص دهد. نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در نظرسنجی رضایت کاربران، شاخص ۱۲.۵۲ و رتبهی نخست را به دست آورده و شرکت ارتباطات مبین نت هم در رتبهی دوم قرار گرفته است. «سامانهی ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزهی سرویسهای فناوری اطلاعات» از وبسایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، به نشانی itmon.cra.ir/Satisfaction قابل دسترسی است و کاربران اینترنت پرسرعت بی سیم ثابت (TD-LTE)، اینترنت پرسرعت ثابت (X-DSL) و اینترنت ماهواره ای می توانند از این طریق، میزان رضایت خویش را از شرکت خدمات دهنده، ثبت کنند. ایرانسل خدمات اینترنت پرسرعت بی سیم نسل ۴ و ۴.۵ ثابت (TD-LTE) خویش را بعنوان گسترده ترین عرضه دهندهی این خدمات در ایران، مردادماه ۱۳۹۵ به صورت رسمی و تجاری راه اندازی نمود. اینترنت نسل ۴ و ۴.۵ ثابت یا TD-LTE در حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت است و بهترین گزینه بی سیم برای تأمین اینترنت سازمان ها، مؤسسه ها، شرکت های تجاری و منازل مسکونی به حساب می آید. این سرویس در مقایسه با سایر سرویسهای اینترنت ثابت همچون Dial-up، ADSL و WiMAX تجربه سرعت بسیار بالاتری را برای کاربر به ارمغان می آورد و محدودیت هایی مانند فناوری قدیمی، محدودیت مکانی و عدم امکان جابجایی مودم، احتیاج به استفاده از خط تلفن و ضرورت وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده و از پایداری بالایی در آپلود و دانلود برخوردار می باشد.
منبع: php-jquery.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب