بسته های حمایتی مركز فناوری های همگرا از طرح های نوآورانه داده های زیستی

بسته های حمایتی مركز فناوری های همگرا از طرح های نوآورانه داده های زیستی

پی اچ پی و جی كوئری: پشتیبانی از طرح ها و محصولاتی كه ظرفیت تبدیل شدن به یك كسب و كار را داشته باشند، موضوع فراخوان مركز فناوری های همگرای معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری است و فناوران تا 31 شهریور می توانند ایده های خودرا در زمینه داده های زیستی اعلام كنند.


به گزارش پی اچ پی و جی کوئری به نقل از ایسنا مرکز فناوری های همگرای معاونت علمی برای بسط کسب و کارهای داده های زیستی در کشور سال قبل اولین دوره فراخوانی با عنوان "حمایت از کسب و کارهای داده های زیستی (داده های NGS)» منتشر نمود و امسال نیز دومین دوره این فراخوان را اعلام نموده است.

بر طبق این فراخوان فناوران تا ۳۱ شهریور ماه جاری برای ارسال طرح های فناورانه خود مهلت دارند تا بوسیله منوی فراخوان های نوآورانه در سایت مرکز فناوری های هگرا نسبت به ثبت طرح خود در حوزه داده های زیستی اقدام نمایند. این فراخوان با همکاری مشترک سه مرکز همکاریهای تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری و مرکز راهبردی فناوری های همگرای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انتشار یافته است.
برگزاری دوره های آموزشی با موضوعات کسب و کارهای کاربردی، ارائه خدمات ارزیابی، مشاوره و منتورینگ در راه توسعه محصول، اعطای تسهیلات نقدی برای توسعه کسب و کار و کمک به جذب سرمایه همچون تسهیلات و حمایت های در نظر گرفته شده برای طرح ها و محصولاتی که ظرفیت تبدیل شدن به یک کسب و کار پایدار را داشته باشند، است.
حمایت‏ های فراخوان از نوع مادی (تسهیلات هوشمند) و معنوی شامل مشاوره و شرکت در دوره های آموزشی تا رسیدن به یک محصول تجاری و به هم رسانی توسعه دهنده فناوری و توسعه دهنده کسب و کار یا تولیدکننده است. حمایت مادی (تسهیلات هوشمند) به صورت نظام‏‏ مند بوده بدین سان که به طرح‏‏ هایی که شرایط لازم را داشته باشند مراحل فراخوان را با موفقیت پشت سر بگذرانند.
برمبنای اعلام معاونت علمی، همین طور طرح های ارسال شده بعد از ارزیابی و داوری نهایی وارد مرحله حضوری می شوند. به طرح‏ هایی که مرحله داوری حضوری را با موفقیت پشت سر بگذارند، در صورت نیاز فرصتی برای توسعه محصول و کسب وکار داده خواهد شد و از آن‏ها حمایت می شود. این طرح ‏ها بعد از تکمیل این مرحله، باردیگر مورد ارزیابی قرار می گیرند.



1399/06/05
13:08:18
5.0 / 5
1687
تگهای خبر: تولید , خدمات , سایت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
پی اچ پی جی کوئری پی اچ پی PHP