زارع پور مطرح كرد؛ شتاب بخشی در اجرای دولت هوشمند به گزارش پی اچ پی و جی کوئری، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: فراهم کردن زیرساخت ارائه خدمات به ایرانیان خارج از کشور یکی از تصمیمات جلسه شورای اجرائی فناوری اطلاعات جهت شتاب بخشی به اجرای دولت هوشمند است. به گزارش پی اچ پی و جی کوئری به نقل از مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی اظهار داشت: در ۲۶ امین جلسه شورای اجرائی فناوری اطلاعات با حضور رییس جمهور تصمیمات خوبی برای شتاب بخشی به اجرای دولت هوشمند گرفته شد. وی ادامه داد: ممنوعیت گرفتن اسنادی که سرویس برخط استعلامی آن وجود دارد، فراهم کردن زیرساخت ارائه خدمات به ایرانیان خارج از کشور و تکمیل خدمات دستگاهها در «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» همچون آنهاست. 1402/07/18 11:47:05 5.0 / 5 795 تگهای خبر: ارتباطات , خدمات , دستگاه , سرویس این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط قطع اینترنت چطور راه نفوذ هکرها را باز می کند؟ زورآزمایی لایتناهی مقامات بر سر اینترنت پس لرزه های ۸۸ روز قطعی اینترنت اپراتورها پول بسته های اینترنت پرو را پس می دهند؟ نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۱ بعلاوه ۵ ثبت کامنت