در مجمع عمومی عادی سالیانه صورت می گیرد ؛

تصمیم گیری درباره ی هیات مدیره جدید آسیاتک

تصمیم گیری درباره ی هیات مدیره جدید آسیاتک

پی اچ پی و جی کوئری: سهام داران آسیاتک در مجمع عمومی عادی سالیانه درباره ی هیئت مدیره جدید تصمیم گیری می کنند.



به گزارش پی اچ پی و جی کوئری به نقل از مجموعه انتقال دیتای آسیاتک؛ سهامداران آن در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت (منتهی به اسفند ۱۴۰۱) که چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود، درباره ی ترکیب و اعضای هیئت مدیره تصمیم گیری می کنند.
مجمع عمومی عادی سالیانه مجموعه انتقال دیتای آسیاتک، منتهی به اسفند ۱۴۰۱، چهارشنبه هفته جاری (۱۱ مرداد) در مرکز نوآوری و شتابدهی «رایمون» انجام می شود. در این مراسم، اعضای هیئت مدیره بصورت حضوری و آنلاین میزبان سهامداران حقیقی و حقوقی هستند و علاقه مندان می توانند بوسیله این آدرس، در مراسم حضور داشته باشند.
این مراسم، در ادامه مجمع عمومی عادی سالیانه پیشین برگزار می گردد و سهام داران درباره ی ترکیب و اعضای هیئت مدیره تصمیم گیری می کنند.
در مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده پیشین که ۲۸ تیر ۱۴۰۲ برگزار گردید، مدیرعامل آسیاتک درباره ی عملکرد و دستاوردهای این مجموعه طی یک سال اخیر گزارش داد و سهام داران درباره ی صورت های مالی مربوط به سال مالی منتهی اسفند ۱۴۰۱ گفت و گو کرده و به ازای هر سهم ۱۲۰ ریال، معادل ۱۲ تومان سود در نظر گرفتند. همین طور درباره ی انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۲ تصمیم گیری کردند. علاوه بر این، سهام داران در مجمع فوق العاده درباره ی اصلاح برخی مواد اساسنامه و تطابق آن با نمونه سازمان بورس گفت و گو کرده و آنرا تصویب کردند.


منبع:

1402/05/13
12:08:25
5.0 / 5
363
تگهای خبر: آنلاین , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
پی اچ پی جی کوئری پی اچ پی PHP