حمایت مجلس از ایجاد اندیشکده حکمرانی لجستیک و زنجیره تأمین در دانشگاه امیرکبیر

حمایت مجلس از ایجاد اندیشکده حکمرانی لجستیک و زنجیره تأمین در دانشگاه امیرکبیر

به گزارش پی اچ پی و جی کوئری، نماینده مجلس شورای اسلامی به لزوم ایجاد اندیشکده لجستیک و زنجیره تأمین تصریح کرد و اظهار داشت: مجلس در این خصوص حمایت های لازم را خواهد داشت.


به گزارش پی اچ پی و جی کوئری به نقل از ایسنا، دکتر اقبال شاکری، استاد دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در مراسم افتتاحیه همایش پایانی سومین دوره جایزه ملی تعالی لجستیک و زنجیره تأمین که در محل این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: با مبحث لجستیک بشدت درگیر هستیم و این مورد را از مجلس شورای اسلامی (کمیسیون عمران، فراکسیون دانش بنیان و فراکسیون نوآوری و کارآفرینی) پیگیری می نماییم.

نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پشتیبانی از نوآوری و تولیدات دانش بنیان، استارت آپ ها و... روند مبارکی است و ما نباید در این حوزه کوتاهی نماییم.

وی با تکیه بر این که فناوری کمک کرده کارهایی که نمی توانیم انجام بدهیم را عملی نماییم، اظهار داشت: به صورت کلی اتلاف منابع وجود دارد که این مورد باید رفع گردد.

به قول شاکری، ما ضعفی را در برنامه ریزی کشور مشاهده می نماییم، اما در دوره قبل هم پیشنهاد کردیم که اندیشکده لجستیک و زنجیره تأمین ایجاد شود.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، وی افزود: ما در جهت ایجاد این اندیشکده با کمک مرکز پژوهشها و فراکسیون عمران و کمیسیون های مربوطه حمایت خواهیم کرد، چونکه تابحال از این اندیشکده ها برکات زیادی داشتیم.

وی ادامه داد: کمیسیون ها موضوعات مشخص و اولویت های تعیین شده ای دارند، اما مدل حل مساله به دست دانشگاهیان است.





منبع:

1401/08/27
13:42:31
5.0 / 5
588
تگهای خبر: تولید , فناوری , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
پی اچ پی جی کوئری پی اچ پی PHP