عرضه خدمات بهینه به مشتریان با سامانه محققان دانش بنیان

عرضه خدمات بهینه به مشتریان با سامانه محققان دانش بنیان

به گزارش پی اچ پی و جی کوئری، سامانه هوشمند مبتنی بر شبکه بانکی کشور محصول یکی از شرکتهای دانش بنیان است و صاحبان کسب و کار با استفاده از این سامانه قادرند انواع خدمات را به مشتریان عرضه کنند.


به گزارش پی اچ پی و جی کوئری به نقل از ایسنا، علی موقر، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان اظهار داشت: نرم افزار طراحی شده در این شرکت یک بسته کامل نرم افزار مالی و اداری بوده که به صورت اختصاصی و با هدف عرضه خدمات و راهکارهای هوشمند و خلاق به شرکت ها و سازمان ها برای ارتقای سطح بهره وری، کارایی و بهبود همکاری سازمانی در آنها، طراحی و ساخته شده است.
وی اظهار نمود: این سامانه هوشمند طراحی شده در این شرکت قابلیت های منحصر به فردی را به شرکت ها و سازمان ها عرضه کرده و از آن جایی که در طراحی و تولید این نرم افزارها به نیازهای حال و آینده مدیران سازمان ها و شرکت ها توجه شده، به مدیران سازمان ها و شرکت ها در جهت مدیریت هوشمند سازمان کمک قابل توجهی می کند.
به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، موقر تصریح کرد: این سامانه با ساختار فنی منعطف، از تمامی کسب و کارھای کوچک و بزرگ با چندین شعبه و انبار پشتیبانی می کند، ضمن آنکه سامانه همراه با اپلیکشن های سازگار با انواع گوشیهای هوشمند، این امکان را می دهد که صاحبان فروشگاه، غرفه داران و یا تأمین کنندگان کالا بتوانند در ھر لحظه و ھر مکانی با ھر وسیله ای که امکان اتصال به اینترنت را دارد، از وضعیت کسب و کار و فروش در لحظه خود آگاه شوند و آخرین گزارشات را به لحظه مشاھده کنند.
مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، عرضه زیر سیستم های لجستیک و تحویل کالا، عرضه الگوریتم های فروش مویرگی و بازاریابی فروش، امکان ارسال اطلاعات به زیر سیستم های داخلی کسب و کارها و بنگاه های اقتصادی را از قابلیت های این سامانه نام برد.




منبع:

1401/06/19
22:13:54
5.0 / 5
617
تگهای خبر: اپل , اینترنت , تولید , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
پی اچ پی جی کوئری پی اچ پی PHP