پیامی برای محافظت از یوزپلنگ ها

پیامی برای محافظت از یوزپلنگ ها

به گزارش پی اچ پی و جی کوئری، ایرانسل به عابران از زیستگاه یوزپلنگ ایرانی در رابطه با حفاظت و مراقبت از این گونه جانوری درحال انقراض اطلاع رسانی می کند.


به گزارش پی اچ پی و جی کوئری به نقل از روابط عمومی ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در قالب مسؤولیت اجتماعی خود، با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و سمن های فعال این حوزه، به کسانی که از زیستگاه یوزپلنگ ایرانی (آسیایی) عبور می کنند، در مورد مراقبت از این گونه جانوری درحال انقراض، اطلاع رسانی می کند. تصادف های جاده ای، دومین عامل تلفات یوزپلنگ ایرانی است. از آنجائیکه جاده میامی-عباس آباد در استان سمنان، از دل مهم ترین زیستگاه این گونه پرارزش طبیعت ایران عبور می کند، ایرانسل، از آغاز شهریور ماه ۱۴۰۱، به کسانی که از زیستگاه یوزپلنگ ایرانی تردد می کنند پیامکی ارسال کرده و از آنان دعوت می کند تا هنگام عبور از این منطقه، احتیاط کنند. ایرانسل، اولین عرضه دهنده‌ی ۵G در ایران و پیشرو در کاهش شکاف دیجیتال و ارائه‌ی خدمات ارتباطی و کوشش برای محرومیت زدایی ارتباطی در سطح کشور بخصوص در مناطق محروم، طی سالهای اخیر، با انجام فعالیتهای گسترده ای همچون راه اندازی و بازسازی مدارس در مناطق صدمه دیده از سیل، درختکاری و کمک به کاهش ردپای کربن، اهدای بسته های اینترنت مجانی به اقشار مختلف در دوران شیوع بیماری کرونا، راه اندازی اولین مرکز ارتباط با مشتریان ویژه‌ی ناشنوایان با هدف کوشش برای پاسخگویی بهتر به اقشار توانیاب، پشتیبانی از شرکتهای دانش بنیان و کسب وکارهای نوپا و …، تلاش کرده تا در حوزه‌ی سرمایه گذاری و مسؤولیت اجتماعی شرکتی (CSR-CSI)، به مشترکان خود و آحاد جامعه، خدمات رسانی کند. ایرانسل همینطور در سال گذشته، برای اولین بار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، «گزارش پایداری کسب وکار» خویش را منتشر نمود. این گزارش بر بررسی اثرات اجتماعی، اقتصادی و محیط زیستی کسب و کار ایرانسل بر جامعه ایران متمرکز است و مروری کوتاه بر شاخص ها، تلاش ها، دستاوردها و چالش های ایرانسل در پایش و مدیریت تأثیرات اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطیِ کسب و کار خود و نیز، مبنایی برای طراحی، استخراج، ارزیابی و در نهایت، مقایسه‌ی سالانه‌ی شاخصهای عملکردی سازمان در مبحث «پایداری» و «کسب وکار مسؤولانه» به حساب می آید. هفته گذشته، در روز ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ایرانسل، برای دومین سال متوالی، در دومین دوره‌ی «جشنواره‌ی روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی»، موفق به دریافت «نشان عالی ۶ ستاره‌ی مسؤولیت اجتماعی» و «نشان سفیر و مروج مسؤولیت اجتماعی روابط عمومی» شد. ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با دریافت این دو نشان، موفق شد در جایگاه برتر برگزیدگان این جشنواره قرار گیرد و بالاترین نشان این جشنواره در زمینه‌ی مسؤولیت اجتماعی را به دست آورد.

1401/06/07
12:56:21
5.0 / 5
804
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
پی اچ پی جی کوئری پی اچ پی PHP