تفاهم نامه ی ایرانسل و اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور

تفاهم نامه ی ایرانسل و اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور

پی اچ پی و جی کوئری: ایرانسل و اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، با هدف تحقق تحول دیجیتال در صنعت حمل و نقل، تفاهم نامه ای با تمرکز بر ارائه سیستم بی سیم ایرانسل واکه، تبادل کردند.


به گزارش پی اچ پی و جی کوئری به نقل از روابط عمومی ایرانسل، آئین تبادل تفاهم نامه و رونمایی از سیستم ارتباطی بی سیم تاکسی، امروز پنج شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱، با حضور دکتر مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور و مهندس محسن یوسف پور، مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل، در سی ونهمین مجمع عمومی سالیانه اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور اجرا شد. در این تفاهم نامه به مطالبی همچون اعلام آمادگی طرفین برای مشارکت در بازاریابی، اجرای پروژه ها، توسعه ی محصولات و زیرساخت ها، تجاری سازی فناوری و سرمایه گذاری در زمینه های سرویس ارتباطی بی سیم و سایر حوزه های مرتبط و مورد علاقه‌ی طرفین، پرداخته شده است. راهکارهای سازمانی ایرانسل باتوجه به پتانسیل خود برای ارائه خدمات به سازمان ها و صنایع مختلف و پشتیبانی از آنها برای توانمندسازی، اهدافی چون اجرای برقراری ارتباط چندرسانه ای در سامانه تاکسیرانی شهری کشور در تمامی شهرها و مشارکت در پیاده سازی ارتباطات چندرسانه ای و مبتنی بر شبکه دیتا را، که به کاربران اجازه می دهد در محدوده‌ی شبکه سلولی (3G، 4G/LTE، 5G)، بصورت فرد به فرد و یا فرد به گروه و بصورت مستقیم، با یکدیگر مکالمه صوتی یک سویه، انتقال تصویر، انتقال پیام یا ارسال فایل داشته باشند، در ذیل این توافق نامه پیگیری کرده است. از با اهمیت ترین سرویس ها و خدمات نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران که با این تفاهم نامه در اختیار اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور قرار گرفته است، می توان به سیستم بی سیم ایرانسل «واکه» اشاره نمود. واکه بستری ارتباطی برای مکالمات میان فرستنده و گیرنده بصورت غیرهم زمان و بدون شماره گیری است و کاربران را قادر می سازد تنها با فشردن و نگه داشتن یک دکمه بطور مستقیم با یکدیگر مکالمه صوتی یا چند رسانه ای (ویدیو، عکس و پیام) برقرار کنند.
با بهره گیری از این راه حل تماس ها بدون درنگ و بر بستر شبکه امن ایرانسل برقرار شده و پیام ها به سرعت مبادله می شوند. این سرویس بوسیله تجهیزات اختصاصی (دستگاه های بی سیم) برای تماسهای فرد به فرد و فرد به گروه قابل استفاده می باشد. امنیت و سرعت بالا در برقراری تماس بدون شماره گیری، واکه را به راهکاری ایده آل برای کاربرانی که در ارتباطات صوتی و چندرسانه ای خود نیازمند سرعت، امنیت، تمرکز و پایداری هستند، تبدیل می کند. این راه حل می تواند در طیف وسیعی از کسب وکارها در زمینه تدارکات، حمل و نقل، تامین امنیت و حراست و مکان هایی چون مجتمع های تجاری، فرودگاه ها، راه آهن، بنادر، پارکینگ های عمومی، فروشگاه های بزرگ، هتل ها و غیره مورد استفاده قرار گیرد.


منبع:

1401/05/30
12:26:54
5.0 / 5
733
تگهای خبر: ارتباطات , خدمات , دستگاه , دیجیتال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
پی اچ پی جی کوئری پی اچ پی PHP