تجهیز ۱۰ فرودگاه کشور به کیوسک های اطلاع رسانی دانش بنیان

تجهیز ۱۰ فرودگاه کشور به کیوسک های اطلاع رسانی دانش بنیان

به گزارش پی اچ پی و جی کوئری یک شرکت دانش بنیان کیوسک های اطلاع رسانی را عرضه نموده و بنا به قول مسؤلان آن، ۷۰۰ کیوسک این شرکت در ۱۰ فرودگاه کشور مورد استفاده قرار گرفته است.


به گزارش پی اچ پی و جی کوئری به نقل از ایسنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، سید مرتضی اعتصامی مدیرعامل این شرکت دانش بنیان بیان این که در طراحی و ساخت کیوسک های اطلاع رسانی کاربر ایرانی مدنظر گرفته بوده است، اظهار داشت: این شرکت، سرویس هوشمند با عنایت به نیاز صنایع مختلف طراحی نموده که با سادگی و سهولت به مردم خدمت عرضه می کند.
وی افزود: در هر کسب و کار، نیازها و اهداف متفاوتی جهت بهبود کیفیت خدمات وجود دارد، این محصول در اندازه های مختلفی طراحی شده است تا نیاز هر کسب و کار را به بهترین نحو برطرف کند. بگونه ای که کیوسک سفارش گیری در جایگاه یک فروشنده، امکان انتخاب سریع و آسان را به مشتری می دهد و فرایند ثبت سفارش مشتری با بیشترین سرعت، بالاترین کیفیت و بدون خطا انجام می شود.
اعتصامی کیوسک فروش بلیت را نوع دیگری از این محصول دانست که در حکم یک گیشه عمل می کند و خاطرنشان کرد: این کیوسک در مراکز فرهنگی و تفریحی مانند موزه ها، سینما مورد استفاده قرار می گیرد و تهیه بلیت را آسان کرده است.
وی با اشاره به اینکه کیوسک پذیرش را برای نوبت دهی، پذیرش بیمار و پرداخت صورت حساب طراحی شده است، اظهار نمود: این محصول مشکل صف های طولانی پذیرش و بی نظمی در نوبت دهی را حل کرده است. کیوسک پرداخت جایگزین صندوق دار می شود و گزینه مناسبی برای مجموعه هایی به حساب می آید که در قسمت صندوق و پرداخت مبلغ فیش دارای صف است.
اعتصامی افزود: با کیوسک فرودگاهی میتوان بلیت هواپیما رزرو کرده و صندلی خویش را برگزید، این کیوسک مناسب ترمینال های مسافربری مانند فرودگاه ها، راه آهن، بندرها و ترمینال های اتوبوس رانی و آژانس های مسافرتی است.
وی ادامه داد: در حدود ۷۰۰ کیوسک فعال در کشور وجود دارد و بیشترین سهم بازار در حوزه درمان برای این شرکت است و بیشتر از ۱۰ فرودگاه کشور به این کیوسک ها مجهز شده اند و این امر توانسته صرفه جویی ارزی بالایی به همراه داشته باشد.



1400/11/20
22:11:43
5.0 / 5
911
تگهای خبر: خدمات , سرویس , شركت , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
پی اچ پی جی کوئری پی اچ پی PHP