برگزیدگان مرحله اول المپیاد نانو سال آینده در رقابت های مرحله دوم حاضر می شوند

برگزیدگان مرحله اول المپیاد نانو سال آینده در رقابت های مرحله دوم حاضر می شوند

به گزارش پی اچ پی و جی کوئری برگزیدگان مرحله اول سیزدهمین دوره المپیاد علوم و فناوری نانو که در ۸ بهمن ماه برگزار شد، در اردیبهشت ماه سال آینده در مرحله دوم با یکدیگر به رقابت می پردازند.


به گزارش پی اچ پی و جی کوئری به نقل از ایسنا، سیزدهمین دوره المپیاد علوم و فناوری نانو همراستا با سایر المپیادهای علمی، در روز ۸ بهمن ماه سالجاری با مشارکت بیشتر از ۳۵۰۰ داوطلب در سرتاسر کشور برگزار گردید. این دوره از المپیاد توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به مرحله اجرا رسید.
المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو تلفیقی از رقابت همزمان در حیطه نظریه و عملی است که مباحث اصلی در علوم و فناوری نانو را در برمی گیرد و این رویداد به منظور آماده‏ سازی داوطلبان برای حضور در مراحل مختلف المیپاد، برگزار می گردد.
به نقل از ستاد نانو، برگزیدگان مرحله اول این المپیاد، در مرحله دوم در اردیبهشت سال ۱۴۰۱ با یکدیگر رقابت خواهند کرد و در نهایت، ۴۰ نفر از برگزیدگان نهایی در دوره آموزشی تابستان شرکت می کنند؛ در دوره تابستان که در واقع مرحله نهایی المپیاد به حساب می آید، دارندگان مدال های طلا، نقره و برنز مشخص خواهند شد.
تمامی برگزیدگان المپیاد علوم و فناوری نانو، علاوه بر بهره مندی از حمایت های مادی و معنوی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، از تسهیلات و امتیازهای بنیاد ملی نخبگان هم برخوردار می شوند و برگزیدگان می‏ توانند در زمان ورود به دانشگاه از این تسهیلات و امتیازات استفاده کنند.



1400/11/10
23:14:57
5.0 / 5
887
تگهای خبر: شركت , فناوری , كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
پی اچ پی جی کوئری پی اچ پی PHP