با انعقاد قراردادی محقق شد

تامین دستگاه بسته بندی یکی از شرکت های تولیدی از طرف دانش بنیان ها

تامین دستگاه بسته بندی یکی از شرکت های تولیدی از طرف دانش بنیان ها

پی اچ پی و جی کوئری: یکی از شرکت های دانش بنیان با انعقاد قراردادی نیاز یکی از شرکت های تولیدکننده نوشیدنی در حوزه دستگاه اتوماسیون چسب حرارتی برای بسته بندی را تامین خواهدنمود.


به گزارش پی اچ پی و جی کوئری به نقل از ایسنا، دستگاه تزریق چسب حرارتی، شیلنگ های هیتردار هوشمند، مدول های تخصصی تزریق چسب حرارتی بصورت تزریق با فرکانس های بالا و الگوهای دلخواه به انضمام المان های جانبی، از محصولات فناورانه یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان است که در حاشیه رویداد صنایع غذایی که در تاریخ ۱۰ تا ۱۲ شهریور ۹۸ در صندوق نوآوری و شکوفایی انجام شد موفق به عقد تفاهمنامه با یکی از شرکت های تولید کننده نوشیدنی برای تامین تجهیزات مربوط به اتوماسیون شد.
این شرکت دانش بنیان تا حالا از خیلی از خدمات توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی مانند خدمت حمایتی استانداردها، حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته و یادگیری شرکتی و همین طور تسهیلات اشتغال زایی پایدار (قرض الحسنه) و سرمایه در گردش بهره برده است.
حامد محمودپور، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان ظرفیت تولید این شرکت را سالانه هزار دستگاه عنوان نمود و اظهار داشت: این محصول برای بسته بندی بدون نیاز به اپراتور استفاده می شود که فناوری آن در ایران وجود نداشته و شرکت ما پنج سال پیش با بومی سازی این فناوری در کشور، مبدع تولید این دستگاه شده است. بطور کلی این دستگاه در تمامی صنایع که نیاز به بسته بندی محصول دارند، قابل استفاده می باشد و ما هم اکنون مشتریانی در زمینه های صنایع چاپ و بسته بندی، صنایع غذایی، کاشی و سرامیک، صنعت چرم و کیف و کفش و صنعت سلولزی و بهداشتی داریم.
محمودپور مزیت رقابتی این محصول نسبت به نمونه آمریکایی را توسعه تکنولوژی و به روزرسانی مداوم آن عنوان نمود و اظهار داشت: قبل از این تعدادی محصول وارداتی در کشور وجود داشته که قطعات یدکی آن وجود ندارد. همین طور به علت هزینه های بالای واردات دستگاه، عدم ارائه خدمات بعد از فروش، هزینه بالای تعمیر و نگهداری و طولانی بودن زمان دریافت قطعات یدکی، تولید این دستگاه مقرون به صرفه نیست.
وی افزود: این شرکت بعد از چند سال پژوهش توانست برای نخستین بار در کشور، سیستم های فوق را با قیمت پایین تر نسبت به نمونه خارجی، خدمات بعد از فروش مطلوب تر و تامین ارزان قطعات یدکی تولید و به بازار عرضه نماید. نیاز به فناوری بالا در طراحی و نبود ماشین و ابزارهای خاص و همین طور مواد اولیه در تولید تعدادی از قطعات مورد نیاز سبب شده تا این تجهیزات بصورت بومی تولید نشود.
محمودپور ضمن اشاره به هدف گذاری این شرکت برای تصاحب ۵۰ درصد از سهم بازار، در توصیف خاصیت های فنی این دستگاه اظهار داشت: دستگاه تزریق چسب دستگاهی است که چسب جامد را ذوب می کند و سپس دمای دستگاه را در یک دمای مطلوب برای چسب موجود در دستگاه ثابت نگه می دارد. زمانی که پمپ آغاز به کار می کند، چسب را بوسیله شیلنگ به گان و سپس به بیرون جهت استفاده هدایت می کند. این دستگاه برای بهبود اتوماسیون و افزایش سرعت تولید، موثر است و هم اکنون بنا بر تقاضای مجموعه های مختلف این دستگاه شخصی سازی شده است و ما ۶۰۰ قلم محصول در زمینه چسب گرم تولید می نماییم.
به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در مورد قرارداد با شرکت تولیدی، تصریح کرد: این شرکت تولیدی به علت داشتن شعبه در شهرهای مختلف کشور به ۲۰۰ دستگاه نیاز دارد. در حاشیه رویداد صنایع غذایی در صندوق نوآوری و شکوفایی، تفاهم نامه فروش محصول با این شرکت را منعقد کردیم و به سبب این تفاهم نامه یک دستگاه برای انجام آزمایشی عرضه کردیم و پس از ارزیابی انجام شده قرارداد امضا می شود. البته متاثر از همکاری با این شرکت تولیدی و درج آن در رزومه خود، توانستیم با مجموعه های دیگری نیز قرارداد امضا کرده و محصول خودرا عرضه نماییم.




منبع:

1400/07/12
10:16:43
5.0 / 5
1048
تگهای خبر: استاندارد , تخصص , تكنولوژی , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
پی اچ پی جی کوئری پی اچ پی PHP