با برگزاری وبیناری؛

کاربردهای صنعتی فناوری نانو در شرکت شهرک های صنعتی یزد تبیین می شود

کاربردهای صنعتی فناوری نانو در شرکت شهرک های صنعتی یزد تبیین می شود

پی اچ پی و جی کوئری: وبینار کاربردهای صنعتی فناوری نانو ویژه نخستین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنایع کوچک و متوسط استان یزد انجام می شود.


به گزارش ایسنا، همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی توانمندی های صنایع کوچک و متوسط استان یزد، وبینار کاربردهای صنعتی فناوری نانو ویژه مدیران و کارشناسان شرکت ها، سازمان ها و صنایع و فعالان صنعتی استان با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان یزد برگزار می گردد.
این برنامه در امتداد ترویج صنعتی فناوری نانو و با هدف آشناسازی فعالان صنعتی با فرصت های اقتصادی و صنعتی فناوری نانو و برنامه های حمایتی این ستاد، آگاهی از نیازهای صنعتی مجموعه های تولیدی، تعامل و تبادل نظر با مدیران و کارشناسان شرکتها و حوزه های مختلف صنعتی و همین طور شناسایی نیازها و تقاضاهای فناوری آنها اجرا می شود.
در این وبینار، کاربردهای عملی و صنعتی فناوری نانو و دستاوردهای شرکت های فناور کشور در زمینه های تخصصی خصوصاً کشاورزی، صنایع غذایی و بسته بندی، آب، پساب و محیط زیست، پلیمر و کامپوزیت، رنگ و رزین، پوشاک و نساجی، عمران و ساختمان و پوشش دهی سطح معرفی خواهد شد.
همین طور این وبینار فرصتی برای تعامل و تبادل نظر با مدیران و کارشناسان صنعتی و شرکتها و طرح نیازها و تقاضاهای فناوری آنها در جهت رفع موانع تولید صنعتی و فناورانه خواهد بود.
باتوجه به دستاوردهای قابل توجه صنعتگران کشور در حوزه فناوری نانو و برمبنای سند گسترش کاربرد فناوری نانو در افق ۱۴۰۴ مصوب هیات وزیران، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ریاست جمهوری در دهه دوم توسعه فناوری نانو در کشور (۱۴۰۴-۱۳۹۵)، بر استفاده صنایع داخلی از فرصت های اقتصادی و فنی این فناوری نوین، تمرکز کرده است و از همکاری نهادها و سازمان ها در ترویج صنعتی فناوری نانو و رویدادهای مربوط، حمایت می کند.
معرفی مزایا و کاربردهای صنعتی فناوری نانو، معرفی وضعیت توسعه فناوری نانو در سطح ایران و جهان، معرفی شرکتها و فناوری های توسعه یافته داخلی، آشنایی با سیاست های توسعه صنعتی فناوری نانو در ایران، معرفی حمایت های صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، تبادل فناوری و انتقال تجارب موفق کاربردهای صنعتی فناوری نانو و دریافت و پیگیری نیازها و مشکلات سازمان ها، شرکتها و صنایع در رابطه با فناوری نانو و ارائه مشاوره تخصصی جهت رفع آنها همچون سرفصل های وبینار کاربردهای صنعتی فناوری نانو است.
به نقل از ستاد نانو، این رویداد در روز چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه برگزار می شود و شرکت در این وبینار رایگان و برای عموم علاقمندان آزاد است.




منبع:

1400/06/07
23:30:06
5.0 / 5
975
تگهای خبر: تخصص , تولید , شركت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
پی اچ پی جی کوئری پی اچ پی PHP